the very beginning - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Esmee Koppen - WaarBenJij.nu the very beginning - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Esmee Koppen - WaarBenJij.nu

the very beginning

Door: Smee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

03 Februari 2013 | Nederland, Utrecht

Hallo liebe Leute!

Ik heb toch maar 'ns besloten om het stof van mijn inmiddels verloederde waarbenjij af te blazen en hem weer te herbruiken voor het deponeren van al mijn avonturen hier in Ischgl, want sommige verhaaltjes zijn gewoon de moeite waard.

Lets start at the very beginning;

Juni 2012, afgestudeerd, aaah! 21 jaar jong.
Geen studie, geen vriendje, geen huisdieren (Mijn vissen besloten om spontaan te overlijden achter elkaar vlak voor vertrek) geen verplichtingen, geen vast contract en na lang twijfelen zelfs geen huur.

Een punt in mijn leven bereikt van oneindige vrijheid. Wow. What to do?!

Well.. I love sneeuw, ben gek op bergen, met name de Alpen, adoreer wintersport, Deutsch reden macht mir immer spaβ.
Ik miste na 3 jaar Zwitserland de wienerschnitzels mit pommes, apfelstrudels en lunch mit kaisersmarren.
Bovendien riepen mijn mooie geile Atomic latten vanaf de zolder heel hard en zielig dat ze dolgraag weer eens gebruikt wilde worden..
Duidelijk dus;
Een seizoen in de sneeuw met Wens chalets, doooooohh!

Vier maanden lang hard werken en nog harder ontspannen op de piste.
Veel witte dikke knuffelbare sneeuw, veel nieuwe mensen, frisse berglucht, lekker zonnetje, strakblauwe lucht en vooral oneindig veel skien, een prima alternatief voor de barre Nederlandse winter lijkt me!

Dus zei Smeetje -met veel pijn in haar hart- haar geliefde vriendjes, Utrecht en Van Slag vaarwel, pakte ze haar doosjes in om haar spulletjes weer voor eventjes bij papsie und mamsie in Leivere city te stallen, pakte ze haar koffertje -gelukkig dit keer niet onder de 20 kilo want we mochten met de auto, pfieuw- en gaf ze nog even twee goeie en onvergetelijk leuke afscheids- en verjaardagsfeestjes.
Hophophoptjoptjop; met een busje vanuit Venlo op naar Oostenrijk!!

Aufwiedersehen Holland, biss april! Wir haben lust daran!

  • 18 Maart 2013 - 20:56

    Ward:

    Ehj! Met mij af en toe wat leuks doen is echt wel een verplichting! Toch ben ik supertrots dat je bent gegaan meis en het scheelt dat het geen ijsjes seizoen is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 14922

Voorgaande reizen:

11 December 2012 - 07 April 2013

Smee in de sneeuw

22 Oktober 2009 - 03 November 2009

Smee gaat naar Mexico

Landen bezocht: