Weekendje Guadalajara - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Esmee Koppen - WaarBenJij.nu Weekendje Guadalajara - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Esmee Koppen - WaarBenJij.nu

Weekendje Guadalajara

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

24 Oktober 2009 | Mexico, Mexico-stad

Hallo lieve mensen!

Vanuit een internetcafeetje in Gauadalajara (op Mexico city na de grootste stad van mexico) wil ik jullie even snel updaten. =)

Ik heb nog maar even de tijd & ben uber gaar (net zoals mijn toetsenbord) & we moeten nog ontbijten dus oik hou het kort. Althans, dat ga ik proberen..

Mijn reis is prima verlopen, twas wel errug lang (13 uur vliegen en in totaal ongeveer 20 uur onderweg geweest!) maar ik vind vliegen echt uber chill!
Over de reis zelf zal ik als ik wat meer tijd heb uitgebreider over vertellen.

Hij heeft me als verrassing een weekendje meegenomen naar Guadalajara (wat een naam..) Mooi, lief&leuk maar omdat ik tot maandagavond hier ben zal ik jullie dinsdag pas weer fatsoenlijk kunnen updaten.

Rem zit naast me te wachten & de klok tikt maar door. We gaan nu even naar het centrum een crip zoeken waar we kunnen ontbijten..

tot snel!

Lieveeeeeeeeee groetjes,
Remco&Esmee. :)

  • 25 Oktober 2009 - 09:42

    Leny:

    Wat schrijf je leuk, moet je meer mee doen!
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat en doe de goeten aan Remco (helemaal vergeten)
    Pap & Mam

  • 26 Oktober 2009 - 09:51

    Kai Stevens:

    Lieve Esmee,
    Good om te heure detse veilig aangekomme bus en det ger t fijn hub dao. Enjoy! xx Kai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Smee gaat naar Mexico

Recente Reisverslagen:

01 November 2009

Vervolg weekendje Guadalajara

30 Oktober 2009

Dag 2 - Weekendje Guadalajara

28 Oktober 2009

Dag 1 - de Reis

24 Oktober 2009

Weekendje Guadalajara

14 Oktober 2009

Nog maar een weekje!
Esmee

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 14932

Voorgaande reizen:

11 December 2012 - 07 April 2013

Smee in de sneeuw

22 Oktober 2009 - 03 November 2009

Smee gaat naar Mexico

Landen bezocht: