Nog maar een weekje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esmee Koppen - WaarBenJij.nu Nog maar een weekje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esmee Koppen - WaarBenJij.nu

Nog maar een weekje!

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

14 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve vrienden,

Nog maar een weekje en dan is het zo ver! Wat eerst veel te lang leek te duren komt nu opeens wel akelig dicht bij!
Het besef 'waar ben ik u-gods-naam aan begonnen' dring steeds meer tot me door en de vlindertjes beginnen zich langzaam te ontpoppen in mijn buik.

De eerste keer vliegen, helemaal alleen, inchecken, doucane, Newark, Houston en als eindbestemming Monterrey-Mexico, waar mijn lieve vriendje me vol smart en met klamme handjes staat op te wachten, eindelijk zien we elkaar dan weer!

Spannend blijft het wel, een groot avontuur en uitdaging, maar ik heb er zin in!

Ik hou jullie op de hoogte zodat jullie je niet zorgen hoeven te maken dat ik op het verkeerde vliegtuig ben gestapt (of het vliegtuig heb gemist, misschien meer typerend voor mij...) niet door de douane kom met mijn pepernoten-pakket voor Remco, mijn vliegtuig toevallig ontvoerd wordt door een drugsbende of misschien wel neerstort?

Nee just kidding, daar gaan we allemaal niet van uit hoor. Ik ga gewoon hopelijk een hele mooie en vooral welverdiende vakantie tegemoet met Rem!


  • 14 Oktober 2009 - 22:05

    Remco :

    dude donderdag is pokeravond, ik kom een uurtje later... taxi kost 280 pesos, zeg hem naar corregidora te gaan dan het privegedeelte in, nummer 204... Succes!

  • 16 Oktober 2009 - 16:25

    Kai:

    Ha Lieve Smee,
    Wat leuk det ich dich ein bietje kin gaon volge! T wurd vast prachtig. Neet tevaol stresse, alles geit vanzelf! Enjoy!

    Liefs! X

  • 22 Oktober 2009 - 08:17

    Steffie:

    Oeeeeee & noe busse als good is op 't vliegveld van Frankfurt aant wachten!
    Ben benieuwd, ben benieuwd!
    Take care
    Kusje

    P.S Remco, waag 't of ik kom persoonlijk naar Mexico om je te vermoorden ;)

  • 22 Oktober 2009 - 18:04

    Anke:

    Oeeeh Smee, ig zit nog veilig in Leivere (gaaat!) mer ving 't zelfs nog spannendj.

    De zits noe heeeel ver weg, mer ving 't super tof veur dig. Hoop det de hearreis is bevalle. Geniet van 't samen zeen, kijk je oogjes uit en we zeen os snel weer.

    Take care!

    Kusjes van je nichtje.

    P.S: heb dien berichtje waal nog geleaze, mer t waas inmiddels drie oor later.. :P

  • 24 Oktober 2009 - 15:05

    Milou:

    fijn om te heure detse good bus aangekomme lieve smaj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Smee gaat naar Mexico

Recente Reisverslagen:

01 November 2009

Vervolg weekendje Guadalajara

30 Oktober 2009

Dag 2 - Weekendje Guadalajara

28 Oktober 2009

Dag 1 - de Reis

24 Oktober 2009

Weekendje Guadalajara

14 Oktober 2009

Nog maar een weekje!
Esmee

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 14955

Voorgaande reizen:

11 December 2012 - 07 April 2013

Smee in de sneeuw

22 Oktober 2009 - 03 November 2009

Smee gaat naar Mexico

Landen bezocht: